• ga

Оферта - Категория: Обучение

Профил
Профил
Снимки
Специално предложение
Карта
Отзиви
Подобни обяви
  • 📌Заявленията се изпращат на:📌 http://bit.ly/30D1JjB
    ❤️✍️В класовете по програмиране и дизайн на игри, децата имат възможност да изучават специалности от 21-ви век, да изучават основите на компютърните науки, програмирането и роботиката с фокус върху научните изследвания, проектирането, тестването и изпълнението чрез работа в училище, но и у дома.
    🎯Целта на курса е да въведе децата в света на съвременните технологии, за да се разширят перспективите им, да посочи предизвикателствата, но й възможностите от технологичния напредък, да се изяснят технологиите и тенденциите, които ще бъдат около нас много скоро. Програмата има за цел да научи децата да преодоляват предизвикателствата в областта на науката, компютърните науки, инженерните науки и математиката. Да ги накара да осъзнаят, че те са тези, които могат да създадат, а не да са само консуматори. Да осъзнаят, че те могат да проектират по-добро бъдеще в полза на цялото човечество. Ние вярваме в това! Децата са насърчавани да мислят критично: как и защо дизайнът на проекта трябва да бъде адаптиран към променящите се условия в бизнеса и в живота, като постоянно им се напомня за важността на опазването на околната среда, пестенето на енергийните ресурси, нуждата от ергономичен дизайн за всичко, което създават, насърчават се да създават иновативни решения и интелигентни технологии, които улесняват живота и работата на човека.
    ✍️Нашата внимателно проектирана програма, чрез работа с малък брой студенти в групи, дава възможност на децата да са активни в занятията и да научат и разширяват речника си с термини на английския език по най-простия начин, чрез игра и забавление, както и да се разберат инженерни концепции, според тяхната възраст. В крайна сметка, нашата мисия е да осигурим положителна среда за децата, където те могат да са откриватели, да се развиват и да бъдат такива, каквито са!
    Брой участници в групи – максимум 10. Участниците се разделят на групи според възрастта и нивото на знания. През учебната година ангажиментите и напредъкът на учениците се наблюдава редовно и се обобщават в края на всеки месец и семестър под формата на кратки устни и писмени тестове, докато в края на учебната година учениците полагат изпит, след което придобиват право за получаване на сертификат за успешно завършено училище School & School.
    ➕Занятията се преподават едновременно на родния им език и английски език. Процентът на преподаване на английски език зависи от средното ниво на знания на цялата преподавателска група. Преподаването на английски е допълнителна стойност към курса, защото така децата по много приятен за тях начин учат чужд език.
    ……………………………………………
    🛋🖼Интериорният дизайн на училището е отражение на това кои сме и какво правим! Атмосферата в училище е от първостепенно значение! Тя е уникален пакет от всичко, което представляваме: щастие, радост, положителна енергия, любов, удоволствие, вяра в това, което правим.
    ……………………………………………
    🎯Ключови компетенции, придобити по време на курса:
    Технически компетенции,
    Дигитална компетентност,
    Комуникация на чужд език.
    _______________________________________________
    ПОВЕЧЕ ЗА ПРОГРАМИТЕ:
    📌GAMETECH EXPLORER 📌. (Ages 8-9 / B1).
    ДА ИЗСЛЕДВАМЕ!😍
    Интердисциплинарна програма за деца на възраст 8-9, предназначена да развие аналитично критично мислене и способността да се решават прости и средни математически и логически проблеми при децата. Акцентът е върху изследването и разбирането на взаимосвързаната и въздействието на отделните действия (научено) и крайния резултат (проект). Студентите имат възможност през учебната година да се запознаят със света на съвременните технологии по интересен начин; чрез компютърни науки (работа с вътрешни и периферни компютърни компоненти, BIOS / UEFI System Boot), разширено визуално програмиране (два програмни езика).
    Курсът продължава 8,5 месеца (септември-юни) или 4,5 месеца (февруари-юни). Седмичната посещаемост е 2 часа (1 х 120 минути), с 5 минути почивка след 30 минути. Месечна посещаемост: 8 часа (4 х 120 минути).
    Цената на курса е 109 лв на месец.
    Провеждане на занятията:
    Събота:
    Неделя:
    Възможност за записване или присъединяване към учебни групи всеки месец!
    _________________________________________________
    📌GAMETECH CREATOR (📌възраст 9-10г / Β2).
    ДА СЪЗДАВАМЕ!😍
    Интердисциплинарна програма за деца от 9-10 години, създадена с цел развитие в децата аналитично критично мислене и способността за решаване на прости и средно сложни математически и логически проблеми. Фокусът е върху създаването и разбирането на взаимосвързаността и влиянието на индивидуалните действия (научено) и крайния резултат (проект). През учебната година учениците имат възможност да се запознаят със света на съвременните технологии по свой собствен начин, чрез компютър (BIOS/UEFI system Boot, Управление на Windows 10, Системна администрация и Административни инструменти), разширено визуално програмиране.
    Курсът продължава 8,5 месеца (септември-юни) или 4,5 месеца (февруари-юни). Седмичната посещаемост е 2 часа (1 х 120 минути), с 5 минути почивка след всеки 30 минути. Месечна посещаемост: 8 часа (4 х 120 минути).
    Цена курса: 109 лв. месечно.
    Провеждане на занятията:
    Събота:
    Неделя:
    Възможност за записване или присъединяване към учебни групи всеки месец!
    _________________________________________________
    📌GAMETECH INOVATOR(📌възраст 10-11/ C1).
    ДА СМЕ ИНОВАТИВНИ❤️
    Интердисциплинарна програма за деца на възраст 10-11 години е създадена с цел развитие на разширено аналитично и критично мислене и способността за решаване на средни комплексни и сложни математически и логически проблеми при децата. Акцентът е върху иновациите и разбирането на взаимната свързаност и въздействието на индивидуалните действия (научено) и крайните резултати (проект). През учебната година учениците ще имат възможност да се запознаят със света на съвременните технологии, да администрират мрежови системи, да изучават два езика за програмиране.
    Курсът продължава 8,5 месеца (септември-юни) или 4,5 месеца (февруари-юни). Седмичната посещаемост е 2 час (1 х 120 минути), с 5 минути почивка след 30 минути. Месечна посещаемост: 8 часа (4 х 120 минути).
    Цена курса: 109 лв. месечно.
    Провеждане на занятията:
    Събота:
    Неделя:
    Възможност за записване или присъединяване към учебни групи всеки месец!
    _________________________________________________
    📌GAMETECH DEVELOPER(📌възраст 11-12/ C2).
    ДА РАЗВИВАМЕ❤️
    Интердисциплинарна програма за деца на възраст 11-12 години, предназначена да развие разширено аналитично и критично мислене и способността за решаване на сложни математически и логически задачи при децата. Фокусът е върху разработването на идеята (визията) и разбирането на взаимосвързаността и въздействието на отделните действия (научено) и крайния резултат (проект). Студентите имат възможност през учебната година да се запознаят със света на съвременните технологии по интересен начин; чрез компютърни науки (сървърна администрация), (два програмни езика).
    Курсът продължава 8,5 месеца (септември-юни) или 4,5 месеца (февруари-юни). Седмичната посещаемост е 2 час (1 х 120 минути), с 5 минути почивка след 30 минути. Месечна посещаемост: 8 часа (4 х 120 минути).
    Цена курса: 109 лв. месечно.
    Провеждане на занятията:
    Събота:
    Неделя:
    Възможност за записване или присъединяване към учебни групи всеки месец!
    —————————————————————————–
    PREP-УЧИЛИЩЕ (на възраст от 8 до 10 години)
    1-годишна програма за деца на възраст 8-10 години, които са за първи път в света на компютърните науки, роботиката и програмирането. Динамиката и реализацията на преподаването се основава на комбинация от учебна програма за възраст 6-7 (Scratch). След първата година на подготвяне, учениците имат възможност да изберат дали да продължат с 1/. Програмиране и дизайн на играта или 2/. Роботизирано инженерство.
    PREP-УЧИЛИЩЕ (На възраст 11-14 години)
    1-годишна програма за деца и юноши на възраст 11-14 години, които за първи път се срещат в света на компютърните науки, роботиката и програмирането. Динамиката и реализацията на преподаването се основава на комбинация от учебна програма за възраст 6-7 / 7-8 години (3 месеца Scratch), и 5.5 месеца Construct.. След първата година на подготвяне, учениците имат възможност да изберат дали да продължат с 1/. Програмиране и дизайн на игри или 2/. Роботизирано инженерство.
    _____________________________________________________________
    ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОГРАМИТЕ:
    • Резервация на мястото се потвърждава от регистрацията и плащането на първия модул (1 месец) чрез плащане в училищната сметка BG73UNCR70001523729076 Младежки Бизнес Център.
    • Плащането се извършва месечно и се извършва до 10-то число на текущия месец, като се плаща на училищната сметка BG73UNCR70001523729076 Младежки Бизнес Център.
    • Цената включва учебни материали, техника, доклад за напредъка, периодични и окончателни тестове, School & School сертификат.
    • Курсът продължава 8,5 месеца, в зависимост от датата на записване, след което студентите придобиват сертификат School & School.
    • 6 участника са минималният брой, необходим за формиране на една учебна група. Групите са малки до 10 деца максимум. Целта е учителя да посвети максимално време на децата и да достигнат своите индивидуално зададени цели.
    • Датите за провеждане на курсовете се провеждат в два варианта и са адаптирани към участниците.
    • Отстъпка за родители за две или повече деца (5% за дете), за две или повече програми на които присъстват, отстъпката е 5% (на тема).
    —————————————————————————–
    ОЦЕНКА НА ЗНАНИЯТА И РАЗКРИВАНЕТО НА ТАЛАНТИ В УЧЕНИЦИТЕ:
    За всяка група и студент поотделно се поддържа отделен регистрационен файл на резултатите от проведените дейности на студентите и формирането на окончателна оценка на месечна, полугодишна и годишна база. Дневникът съдържа резултати от учебния процес, качеството на задачата, познаването на ученика (викторина), активността в класа и окончателните месечни тестове (тест), въз основа на които се анализират напредъкът, работните навици и мотивацията на учениците. Съществена част от дневника е наблюдението и препоръките на учителите, които имат за цел да помогнат на учащите да постигне задоволителни резултати. В допълнение към записите и мониторинга на резултатите от учебния процес, учителите имат за задача да определят повтарящите се, отличителни черти на учениците, с цел разпознаване и разкриване на изразените таланти при децата.
    За деца на възраст над осем години се извършва MI8 тест, въз основа на който определяме развитието на таланта на всяко дете.
    —————————————————————————–
    ЦЕЛИ НА УЕБНИЯ ПРОЦЕС
    Първата цел на такова холистично образование е да осигури на учащите пространство и време, през което те ще имат възможност да намерят своята страст, и учителите възможност да разпознават таланта на учениците според определени дейности.
    Втората цел е да се открие, развие и култивира детския талант.
    Третата цел е да се осигури необходимата образователна и педагогическата подкрепа на децата.
    Четвъртата цел е да се изгради и поддържа доверието на студентите на най-високо ниво.
    —————————————————————————–
    ПУБЛИЧНО ПРЕДСТАВЯНЕ на произведенията и придобитите знания
    В края на всеки семестър (края на декември) и учебната година (половина на юни) учениците представят придобитите си знания в училищен Експо център, по време на което учениците имат възможност да потвърдят целия си открит и придобит потенциал.
    Училицния Експо център е публичен тест и за всички участници в процеса на преподаване.
    —————————————————————————–
    Информация:
    За допълнителна информация ни пишете на адрес: schoolandschoolsofia@gmail.com, Viber, месинджър или да ни потърсите на: 0887865003.
    Очакваме Ви в нещо повече от училище по роботика и програмиране!

  • -5%

  • No Records Found

    Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.

    Google Map Not Loaded

    За съжаление не можете да заредите приложния програмен интерфейс (API) на Google Карти.

  • Оставете отзив

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *