През годините на  пълна дигитализаци бизнесът се измества все повече към интернет пространството. Сигурно Ви се струва, че възможностите за онлайн маркетинг са безбройни, но ние имаме няколко конкретни предложения, които работят безотказно.

  •        Реклама в Google – Google AdWords
  •        Oптимизация за търсачки – SЕО
  •        Facebook маркетинг
  •        Email маркетинг

Сигурно се питате, кой метод точно трябва да използвате?

За да сме максимално полезни, ще се нуждаем от вашето участие. Прочетете бизнес целите, които сме изброили по-долу и анализирайте нуждите на своя бизнес, за да проследите кой от тях отговаря най-много на изискванията Ви.

  1.     Бързи продажби!

За бързи и надеждни продажби, на първо място поставяме рекламата в Google (AdWords). Чрез него достигате до директните клиенти, нуждаещи се от вашите услуги или продукт т.е не ги търсите вие, а те търсят вас.  Платформата  разполага и с пълен анализ как точно се развива вашата кампания, за какво точно плащате и колко от хората отговарят на рекламата ви.

  1.     Дългосрочно развитие на бизнеса!

Ако търсите дългосрочно развитие на бизнеса ви, оптимизацията за търсачки (SEO), може да ви свърши идеална работа. Този инструмент ще ви предостави висок процент повишаване на общата посещаемост и интерес към сайта ви. Имайте предвид, че резултатите могат да не бъдат толкова бързи, но са с дългосрочна възвръщаемост.

  1.     Бранд развитие и нова аудитория!

Facebook е отличен метод, за да постигнете тези цели. Може да увеличите последователи  си в социалната мрежа като рекламирате продуктите и услугите, които предлагате. Чрез многобройните опции за определяне на конкретна аудитория, вие ще имате възможността да следите в детайли как се развива рекламата ви. Това ще Ви помогне също да обновите email списъка си с клиенти и да започнете Email маркетинг, като допълнителен начин да продавате вашите продукти на клиентите си.

  1.     Разполагам с огромна база данни на клиенти!

Много по-лесно се осъществяват продажбите към вече ангажирани клиенти от колкото към тези, които тепърва научават за вашия бизнес. Имате възможността да рекламирате активно вашите промоции на постоянните съ клиенти чрез Email маркетинг и да започнете кампания към ново постъпилите.

  1.     Искам максимума!

Опитът показва, че постигате по-високи резултати ако не използвате всички изброени инструменти наведнъж, а поетапно.  Задължително проследявайте обратната връзка от страна на клиентите след като приключите с всеки инструмент, за да можете да направите правилен анализ на постигнатото. Давайте си достатъчно време за изпробването на всяка стратегия, преди да започнете със следващата.